مدرسه علمیه شیخ الاسلام قزوین

انّما بعثتُ لاتمّم مکارمَ الاخلاق

مدرسه علمیه شیخ الاسلام قزوین

انّما بعثتُ لاتمّم مکارمَ الاخلاق

مدرسه علمیه شیخ الاسلام قزوین

حوزه علمیه قزوین
مدرسه علمیه شیخ الاسلام

آخرین نظرات

گزارش از جلسه با استاد عرفان

سه شنبه, ۱۹ دی ۱۳۹۱، ۰۹:۴۷ ق.ظ

استاد اخلاق حجت الاسلام عرفان در آبان ماه 1391 در مدرسه شیخ الاسلام حضور داشتند و در جلسه مشاوره ای که با مدیریت و اساتید برگزار شد ، استاد الگو دهی را بهترین را ه  برای رشد اخلاقی و علمی و بالارفتن همت طلاب دانستند. و آشنا یی طلاب را با غرب  به خاطر باز شدن دید آنها لازم دانستند و در آخر به مدیریت مدرسه پیشنهاد کردند بازدیدی با حوزه های موفق مثل حوزه بناب داشته باشند. و درروز 19 بهمن جلسه دیگری که با ایشان برگزار شدایشان برای بالا بردن همت ها و بیشتر شدن تلاشهای علمی و اخلاقی طلاب بر شناخت ارزش طلبگی وجایگاه طلبگی و لباس روحانیت و برتری های آن نسبت به نظام دانشگاه تاکید کردهآپلود , آپلود عکس , آپلود سنتر , آپلود فایل , آپلود دائمی,آپلود موزیک"

 و فرمودند هر مقداری که ما این جایگاه و لباس مقدس روحانیت را باور داشته باشیم موفقیت بیشتری بدست می آوریم.در کنفراسی که در شیراز برگزار شده بود سخنران رو به استاد مطهری می کند و می گوید ایشان افتخاربرای این لباس است. استاد ناراحت می شود و وقتی که نوبت سخنرانی وی می شود می گوید:این لباس عظمتی دارد که  افتخار من است.
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۱/۱۰/۱۹
معاونت تهذیب آقای موسوی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی