مدرسه علمیه شیخ الاسلام قزوین

انّما بعثتُ لاتمّم مکارمَ الاخلاق

مدرسه علمیه شیخ الاسلام قزوین

انّما بعثتُ لاتمّم مکارمَ الاخلاق

مدرسه علمیه شیخ الاسلام قزوین

حوزه علمیه قزوین
مدرسه علمیه شیخ الاسلام

آخرین نظرات

روز دوشنبه سی ام اردیبهشت ماه هزار و سیصد و نود و دو مصادف با دوازدهم رجب المرجب هزار و چهارصد و سی و چهار، مدیریت حوزه های علمیه در قم جهت بازدید و بازرسی مدارس حوزه علمیه قزوین وارد قزوین شدند. 

بر روی عکس ها کلیک نمایید

 


برای مشاهده بقیه عکس ها به ادامه مطلب بروید

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۲/۰۲/۳۱
داود نوروزی

نظرات (۵)

بابا جون همه این عکسا رو بریز تو فایل زیپ بعد بزار اینجا که یه تیکه همشو دانلود کنیم - اینجوری 2 روز طول میکشه -  - مرسی
پاسخ:
سلام و ادب
باشه باشه چشم چرا می زنی حالا! :)
بعضیا سایزش کوچیکه بعضیا بزرگ - چرا - همشو بزرگ کنید
پاسخ:
سلام و ادب
حجم بیشتر باعث کند شدن بالا آمدن سایت میشه

سلام برادر وقت بخیر

چرا به روز نمی کنید

چندین بار اومدم ولی به روز نکرده بودید

نگاه کردن به این عکسا برای من شخصا یه استرس رو ایجاد می کنه که نمی دونم چرا.........شاید دارم دنبال کسی میگردم.....ولی یه هیجان که مثلا طلبه ها چیکار میکنن و چطور زندگی میکنند واینکه دنیاشون چطوریه ...دوست دارم آشنا بشم چون بنده شخصا انتقادهای تندی درباره طلبه ها کردم بخاطر وضعیت و مشکلاتی که هست.........ولی دیدن تصاویر و عکسها به آدم کمک میکنه که درک و فهمش بالا بره و مشکلات رو بهتر ببینه.......انشاالله که همیشه موفق باشید 

پاسخ:
سلام و ادب و احترام
ان شاء الله بروز خواهم کرد
انتقادهای شما هم لابد مصداقی هست
درباره طلبگی که نیست انتقاداتون ان شاء الله
درباره فردی یا شخصی از طلبه ها شاید باشد
توفیق مزید
سلام و ادب
شما هم وبلاگ خوبی داری
احتمالا هم استانی هم هستیم
پاسخ:
سلام و ادب و احترام
سلامت باشید
بله، حتماً هم استانی هستیم
البته بنده از وبسایت شخصی خودم نظر گذاشته بودم برایتان:
توفیق مزید


چه شود بیاید آن روز که به تو رسیده باشم / به هوای دیدن تو ز هوا رهیده باشم

همه عمر من به یاد تو گذشته نازنینا / نکند که من بمیرم و تو را ندیده باشم . . .

(به امید ظهورش ، میلاد آقا مبارک)

پاسخ:
سلام و ادب و احترام
اللهم عجل لولیک الفرج
ممنون از دوبیتی بسیار زیبا
توفیق مزید

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی